Masowe zarządzanie kampaniami Google AdWords i Facebook Ads

Jak szybko, skutecznie konfigurować i zarządzać kampaniami reklamowymi na Google lub Facebook’u

Jeżeli prowadzisz kilka kampanii reklamowych na Google AdWords lub Facebook Ads, to niewątpliwie przydatnymi narzędziami są Google AdWords Editor oraz Facebook Power Editor.

Obie aplikacje przyspieszają znacząco sposób zarządzania kampaniami reklamowymi, ułatwiają konfigurację jak i analizę przebiegu emisji reklam.

GAE (Google Adwords Editor) pozwala na zarządzanie kampaniami reklamowymi AdWords z poziomu aplikacji desktopowej  bez potrzeby przeklikiwania się w panelu za pomocą przeglądarki internetowej.

Google-AdWords-Editor-panel

Atuty:

  • przejrzystość,
  • wygoda i szybkość użytkowania,
  • masowa zmiana parametrów kampanii, słów kluczowych, reklam,
  • możliwość kopiowania parametrów, kampanii, grup reklamowych, reklam etc.,
  • import, eksport całych kampanii reklamowych.

 

Jeżeli chodzi o Facebook Powereditor to jest to aplikacja przeglądarki Google Chrome.

Facebook Powereditor

 

Zalety:

  • szybkość konfiguracji kampanii,
  • możliwość monitorowania konwersji przez pozyskanie piksela konwersji (specjalna grafika umieszczana na stronie w celu zliczania konwersji, skuteczności kampanii),
  • łatwy dostęp do płatności i innych ustawień konta.

 

Podsumowanie

Zalet tych aplikacji jest mnóstwo i zachęcam gorąco do korzystania z tych programów już na samym starcie przygody z konfiguracją kampanii reklamowych na Facebook’u czy Google ( i partnerzy). Największym atutem tych darmowych rozwiązań jest niewątpliwie spora oszczędność czasu podczas konfiguracji, optymalizacji  i analizy reklam.

Masowe zarządzanie kampaniami Google AdWords i Facebook Ads
Proszę oceń artykuł:) 1 z 4

Łukasz Gmys
Co robię na co dzień? W skrócie: jestem od planowania i rozwoju e-commerc'ów, od strategii SEO na kolejne lata.., od lepszych od konkurencji kampanii e-merketingowych, od kryzysów na Facebook'u i skutecznej reklamy w Google! Nazywam się Łukasz Gmys i od kilkunastu lat zajmuję się marketingiem oraz nowymi technologiami internetowymi. Pracowałem między innymi dla: Mediaexpert.pl, Avans.pl. electro.pl, SUN Microsystems (Oracle), Accenture, Pitney Bowes, Perspective Docklands. Obecnie prowadzę agencję internetową TeKmedia.pl oraz jestem podwykonawcą i partnerem kilku projektów internetowych. Na tym blogu staram się publikować (ostatnio,bardzo... bardzo sporadycznie..), z mojego punktu widzenia, ważne porady i artykuły (z dziedziny SEM/SEO/SMM) dla osób zajmujących się szeroko pojętym e-biznesem.