Porównanie płatnego oraz organicznego ruchu w Google AdWords

Ruch organiczny w Google AdWords

Google wdrożyło nowe narzędzie w postaci raportu przedstawiającego dane z ruchu organicznego oraz ruchu związanego z publikacją reklam AdWords.

Zalet jest mnóstwo, od możliwości analizy stanu/ możliwości kampanii w jednym raporcie, otrzymanie możliwości pozyskania/ustalenia nowych fraz kluczowych, optymalizację kampanii na wyższe zapytania po samo ułatwienie porównania i migracji danych.

 

Jak włączyć funkcję?

Należy konto Google Adwords połączyć z GWT (Google webmasters tools), w tym celu zaloguj sie do Google Adwords, przejdź do zakładki moje konto> połączone konta> wyświetl szczegóły dodaj domenę, którą oczywiście monitorujesz już w GWT;)), następnie przejdź do narzędzi GWT i potwierdź połączenie (wiadomość).

 

Co nam daje taki raport?

Patrząc ze strony pozycjonowania, czy marketera możemy łatwo analizować dane rozrzucone w różnych narzędziach i teraz połączone w postaci nowej funkcji, co za tym idzie znacznie optymalizować same kampanie AdWords jaki prognozować, postrzegać i planować nowe frazy kluczowe nadające się do pozycjonowania.

1google

 

2google

Więcej na temat nowej funkcji:

http://adwords.blogspot.com/2013/08/analyze-and-optimize-your-search.html

 

 

Porównanie płatnego oraz organicznego ruchu w Google AdWords
Oceń i zmotywuj mnie do pisania:)

Łukasz Gmys

Co robię na co dzień? W skrócie: jestem od planowania i rozwoju e-commerc’ów, od strategii SEO na kolejne lata.., od lepszych od konkurencji kampanii e-merketingowych, od kryzysów na Facebook’u i skutecznej reklamy w Google! Nazywam się Łukasz Gmys i od kilkunastu lat zajmuję się marketingiem oraz nowymi technologiami internetowymi. Pracowałem między innymi dla: Mediaexpert.pl, Avans.pl. electro.pl, SUN Microsystems (Oracle), Accenture, Pitney Bowes, Perspective Docklands. Obecnie prowadzę agencję internetową TeKmedia.pl oraz jestem podwykonawcą i partnerem kilku projektów internetowych. Na tym blogu staram się publikować (ostatnio,bardzo… bardzo sporadycznie..), z mojego punktu widzenia, ważne porady i artykuły (z dziedziny SEM/SEO/SMM) dla osób zajmujących się szeroko pojętym e-biznesem.